Nepal avontuur - Reisverslagen van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nepal avontuur - Reisverslagen van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nepal avontuur

4 dagen orientatie en training in Kathmandu
3 weken werken in een reavalidatie centrum voor volwassenen in Kathmandu.
2 weken de Annapurna trekking

Recente Reisverslagen:

17 December 2010

laatste verslag uit Katmandu

11 December 2010

6de verslag

06 December 2010

5de verslag: in Pokhara

02 December 2010

4de of 5de verslag: de Anna Purna trekking

21 November 2010

4de verslag uit Kathmandu
Francine

Hallo allemaal, Vrijdag 5 november vertrek ik naar Nepal en blijf daar tot 18 december. De eerste maand verblijf ik in Kathmandu waar ik bij een gastgezin woon en ga werken in een revalidatiecentrum voor volwassenen. De laatste 2 weken maak ik een trektocht in de Himalaya. Het is weer een nieuw aventuur en weer heel spannend. Via deze website zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reilen en zeilen. Ik zou het leuk vinden om ook iets terug te horen van je/jullie. Groetjes, Francine

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15100

Voorgaande reizen:

05 November 2010 - 18 December 2010

Nepal avontuur

Landen bezocht: