nog thuis, maar over 2 dagen naar Nepal - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu nog thuis, maar over 2 dagen naar Nepal - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

nog thuis, maar over 2 dagen naar Nepal

Door: francinenepal

Blijf op de hoogte en volg Francine

03 November 2010 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,

a.s. vrijdag 5 november vertrek ik naar Nepal, waar ik 6 weken blijf.
In Kathmandu ga ik 4 weken werken in een revalidatie centrum en verblijf daar in een gastgezin. Daarna ga ik een trektocht van 14 dagen maken in de Himalaya. Ik heb er best zin. Als ik nu naar buiten kijk zie mooi gekleurde herfstbomen, maar in Kathmandu is het nu 22 graden.
Via deze website hou ik jullie op de hoogte van mijn reilen en zeilen aldaar. Ik probeer 1 x in de week een verhaaltje te schrijven, maar of dat lukt hangt ook af van de internetvoorzieningen die ik daar aantref. Ik zou het leuk vinden om af en toe iets van het thuisfront te horen, dus schroom niet en reageer op mijn verslag.
Groetjes, Francine

  • 03 November 2010 - 14:48

    Janstiefelhagen:

    Beste Francine,
    Zoals je weet, hangen we weer aan je lippen en we zullen je de oren/ogen van het hoofd mailen.
    Sterkte met de laatste loodjes en goede reis.Jan

  • 03 November 2010 - 15:03

    José En Bert:

    Succes met je voorbereidingen, wij denken aan jou en we houden contact.

  • 03 November 2010 - 15:47

    George En Ans:

    Hoi Francine,

    Wij wensen je een hele goede reis en een geweldig verblijf in Nepal.
    We zullen je verslagen met belangstelling lezen.

    Groetjes,

    George en Ans

  • 03 November 2010 - 18:15

    Adri En Theo:

    Hallo Francine,
    Wij wensen je een fijne reis.Een gezellig verblijf en geniet ervan.We zullen je blijven volgen.
    Groetjes,
    Theo en Adri

  • 03 November 2010 - 18:41

    Henny En Bert:

    een boeiende tijd gewenst Francine, hoop dat je net zo'n prachtige reis zult hebben als wij heel lang geleden, Nepal is fascinerend,

  • 03 November 2010 - 20:17

    Lidy En Henri:

    Hi Francine,

    Wij gaan je natuurlijk weer aandachtig volgen (hopen maar dat er internet voorzieningen aanwezig zijn) en zullen in gedachten met je meereizen! Wij wensen je een hele fijne reis en hopen dat je optimaal geniet!

    Liefs, Henri en Lidy

  • 03 November 2010 - 20:49

    Paul En Nardy:

    Een hele goede reis toegewenst. We blijven je volgen en ook af en toe mailen.

  • 03 November 2010 - 21:52

    Arjan:

    Ha tante,

    Heel veel plezier en succes in Nepal. Ik ben ook weer benieuwd naar al je ervaringen en verhalen!

    Liefs,
    Arjan

  • 04 November 2010 - 10:06

    Nico En Riet:

    Wij wensen je een heel goede reis, veel plezier in het werk in Katmandoe en daarna een fijne vakantie. We zullen je volgen op internet. groetjes

  • 04 November 2010 - 11:51

    Lies Van Rijnsbergen:

    Hoi Francine,

    Ik ben weer reuze benieuwd naar je ervaringen!
    Goede reis en veel succes!

  • 04 November 2010 - 13:10

    Ria Stiefelhagen:

    Hallo Francine,
    Een heel goede reis gewenst, ik zal met genoegen uitkijken naar je belevenissen via deze site.

  • 05 November 2010 - 11:19

    Janet Blankestijn:

    Hele goeie reis en ik ben benieuwd naar je belevenissen!! groeten, Janet

  • 05 November 2010 - 13:25

    Nardy:

    Ha Francine,

    Ik lees je bericht nu pas anders was ik nog even langs gekomen.En goede tijd met een aangename temperatuur. Groetjes

  • 05 November 2010 - 16:36

    Els En Louis:

    We lazen dit te laat om je tevoren een hele goede rijs te wensen. We hopen dat die naar wens was. Een goede start daar. We zullen je verslagen verslinden. Liefs van Els en Louis

  • 09 November 2010 - 08:48

    Mirella:

    Hola Francine,
    Espero que no olvides el Español, pero sobretodo te deseo una experiencia muy enriquecedora en tu vida.
    Esta tarde salgo para Alicante, pero estaré pendiente de tus noticias. Saludos

  • 10 November 2010 - 14:08

    Babs En Roy + Marc-j:

    Net je 2e verslag, is al erg boeiend, zo zal de komende tijd ook wel zijn.Zie 2e verslag

  • 10 December 2010 - 15:54

    Tilly De Boer:

    Hallo Francine,

    Wat een mooie reis ben je aan het maken met al die verschillende indrukken en ervaringen!

    namens mijn schoonmoeder Tiny de Boer wil ik je voor morgen een fijne verjaardag toewensen en voor straks een goede terugreis.
    vriendelijke groeten Tilly de Boer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Hallo allemaal, Vrijdag 5 november vertrek ik naar Nepal en blijf daar tot 18 december. De eerste maand verblijf ik in Kathmandu waar ik bij een gastgezin woon en ga werken in een revalidatiecentrum voor volwassenen. De laatste 2 weken maak ik een trektocht in de Himalaya. Het is weer een nieuw aventuur en weer heel spannend. Via deze website zal ik jullie op de hoogte houden van mijn reilen en zeilen. Ik zou het leuk vinden om ook iets terug te horen van je/jullie. Groetjes, Francine

Actief sinds 24 Okt. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15095

Voorgaande reizen:

05 November 2010 - 18 December 2010

Nepal avontuur

Landen bezocht: